Pružanjem podrške korisnicima želimo svojom stručnošću i znanjem osigurati kvalitetno i nesmetano poslovanje naših korisnika.
Stoga smo za potrebe održavanja komunikacijske opreme uspostavili Servis sa centralnom kontaktnom točkom čije primarne funkcije su:
1. Zaprimanje prijava o kvarovima, analiza uzroka kvara i otklanjanje istih
2. Pružanje servisnih informacija Korisniku
3. Pružanje informacija Korisniku o statusu rješavanja prijavljenog kvara
Kontaktirajte nas:
E-mail:
Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript
Telefon: +385 1 5509 155
Fax: +385 1 5509 166
Jedna od dodatnih usluga koju tvrtka Netvision nudi je mogućnost sklapanja ugovora o održavanju komunikacijske opreme u standardnom terminu pokrivenosti od 8-17h, uz definirano vrijeme odziva od 2h, 4h ili 8h po prijavi kvara.
U dogovoru s Korisnikom moguće je definirati drugačija vremena i drugačiji uvjeti za održavanje komunikacijske opreme.